Giorgio Armani

GIORGIO ARMANI

Elegancja to bycie zapamiętanym.

Gdyby Giorgio Armani nie sprzedał swojego volkswagena, aby sfinansować pierwszą kolekcję, zapewne nie moglibyśmy dziś chodzić w jego doskonale skrojonych ubraniach. W 1961 roku został odkryty przez dom mody Nino Cerruti i zaprojektował dla niego pierwszą kolekcję ubrań dla mężczyzn. W 1975 Giorgio Armani postanowił stworzyć własną markę i razem ze swoim partnerem Sergio Galeottim stworzył firmę Giorgio Armani.

Dzisiaj styl Giorgio Armaniego to synonim najwyższej jakości elegancji dla nowoczesnych kobiet i mężczyzn. Giorgio Armani twierdził, że „elegancja nie polega na tym, aby zostać zauważonym, ale żeby zostać zapamiętanym”. Jak mówi sam projektant, mimo tego, że ma już 77 lat, dzięki pracy czuje się wciąż młody.

Persol

PERSOL

Persol to nie tylko okulary, to małe dzieła sztuki.

Persol oznacza po włosku „dla słońca”. Marka niedługo będzie obchodzić swoje setne urodziny. Okularów powstają w tradycyjnej fabryce Persol w Lauriano niedaleko Turynu – zachowanie produkcji w oryginalnej fabryce Persol pozwoliło na połączenie nowoczesnych technologicznych rozwiązań z tradycyjnym rękodziełem optycznym. Czas produkcji oprawy Persol jest prawie dwa razy dłuższy niż produkcja standardowej oprawy z acetatu.
Wynika to ze skomplikowanego procesu umieszczania systemu Meflecto i strzały – unikalnych symboli marki, którychch montaż wymaga pracy ludzkich rąk. Persol to prawdziwe okulary hand made, prawie 1/3 etapów produkcji wymaga pracy ludzkich rąk!

Persol to także przykład doskonałego włoskiego wzornictwa, wiele okularów marki pokazywanych jest w albumach i na wystawach dotyczących designu XX wieku.

Dior

DIOR

Firma założona niedługo po wojnie przez Christiana Diora w niewielkim atelier w Paryżu jest dziś symbolem ponadczasowego luksusu i modnej ekstrawagancji. Znakiem rozpoznawczym domu mody Christian Dior pozostaje połączenie luksusu z nowoczesnością. Dior to marka, która na pierwszym miejscu stawia kobiecość i naturalność. Kobieta Diora jest uwodzicielską romantyczka, która lubi bieliźniane akcenty w stroju codziennym i praktyczne męskie rozwiązania, ale także ekskluzywne akcesoria. Okulary Dior to przede wszystkim wyszukana kolorystyka i dopracowane formy.

Bvlgari

BVLGARI

Biżuteryjna doskonałość

Marka Bulgari od początku była symbolem najwyższej jakości włoskiej biżuterii, dodatków i zegarków. Bulgari to szczytowa forma ekspresji nowoczesnej elegancji i wytwornego stylu dla kobiet i mężczyzn.

Współcześnie firma Bulgari jest znaną i cenioną marką. Jej wyroby produkowane są wyłącznie z najlepszych surowców, a wszystkie artykuły charakteryzuje czysty design oraz dbałość o każdy szczegół. Marka Bulgari postrzegana jest jako synonim elegancji oraz luksusu.

Ray-Ban

RAY-BAN

Okulary na wszystkich frontach.

Generał MacArthur, Audrey Hepburn, The Blues Brothers, Tom Cruise i Will Smith. Historia okularów Ray-Ban to opowieść o tym, jak zdobyć sławę dzięki sławnym ludziom i jak kultowe filmy kreują modę.

Ray-Ban to też ponadczasowość, autentyczność, legendarny styl, odwaga i wyjątkowa technologia. Te fundamentalne wartości marki sprawiły, że Ray-Ban jest w tej chwili najpopularniejszą marką okularów na świecie!  Najważniejszy przekaz marki związany jest z hasłem reklamowym NEVER HIDE, które komunikuje: miej odwagę być sobą.  Bo Ray-Ban to okulary dla tych, którzy zawsze mają oczy szeroko otwarte na świat.

Dolce&Gabbana

DOLCE & GABBANA

Sycylijska korona i włoska elegancja.

Według Dolce&Gabbana kobieta powinna emanować seksapilem, podkreślanym przez takie elementy, jak wysokie szpilki, gorset, koronki czy motywy zwierzęce. Ich styl – elegancja inspirowana klasyką, z głębokimi dekoltami, gorsetami i wciętymi taliami w stylu Sophii Loren czy Claudii Cardinale – były ożywczym powiewem w świecie mody. Postawili na kontrasty: z jednej strony prowokujące seksualnością stroje w jaskrawych barwach, z drugiej dekadenckie, czarne sukienki z koronkami, niczym ściągnięte z sycylijskich wdów.

Mexx

MEXX

Klasyczne spojrzenie na świat

Ponadczasowy styl oraz bogata kolorystyka sprawiają, że oprawki Mexx kojarzone są z subtelnością i dobrym gustem. Kolekcje tej marki oferują szeroką gamę różnorodnych materiałów i wzorów, ale wszystkie modele cechuje ten sam klasyczny styl. Osoby ceniące niepowtarzalną estetykę marki Mexx mogą wybrać zarówno tradycyjne, metalowe ramki w tradycyjnych kolorach, jak i modne obecnie plastikowe oprawy w żywych lub bardziej stonowanych barwach. Markę Mexx wyróżniają subtelne zdobienia, które doskonale współgrają z lekkością i łagodnością kształtów, oryginalne motywy na zausznikach oraz połączenia różnych odcieni. Mexx to także seria eleganckich okularów słonecznych, które łączą proste linie z zawsze modnym czarnym kolorem.

Versace

VERSACE

Teatr, ekstrawagancja & meduza

Zaczęło się od niezwykłej wizji jednego człowieka, a zmieniło się w jeden z najważniejszych domów mody na świecie. Przed stworzeniem  modowego imperium Gianni Versace, założyciel marki, praktykował w sklepie krawieckim swojej mamy, gdzie rozwijała się jego pasja do mody.

Nazwisko Versace stało się nowoczesną, luksusową i uwodzicielską marką od momentu założenia pierwszego butiku w 1978 roku. Kolekcje okularów Versace zawsze wyróżniają się precyzją, stylem i ekskluzywnością. Łączą w sobie tradycyjną elegancję, tradycję marki oraz nowoczesne trendy. Jednym znajsłynniejszych symboli marki jest meduza. Prezentowana jest zazwyczaj z lusterkami i pętlą kryształków Swarovskiego. Gianni Versace tak mówił o motywie meduzy: “Miałem w głowie antyczną legendę kiedy wybierałem symbol: ten kto się zakocha w Meduzie nie ma najmniejszych szans. Więc, dlaczego nie myśleć, że ten kto zostanie pokonany przez Versace nigdy więcej nie może zawrócić?”.

PRADA

101 lat tradycji

Marka Prada równoznaczna jest ze stylem, który często wyznacza i przewiduje trendy w modzie oraz poza nią. Innowacyjny duch marki połączony z silnymi tradycjami jest wyraźnie obecnym znakiem jakości, który przenika przez cały proces twórczy od produkcji po punkty sprzedaży.

Okulary Prada znane są z łączenia dwóch wydawałoby się przeciwstawnych elementów: awangardowego wzornictwa i komercyjnego sukcesu. Idealnym przykładem jest kolekcja specjalna Minimal Baroque, która osiągnęła oszałamiający sukces na całym świecie. Ten innowacyjnych duch przenika każdą kolekcję okularów, za każdym razem pozytywnie zaskakując.

Oakley

OAKLEY

Poza granice wyobraźni.

Historia firmy sięga 1975 roku. Od początku swego istnienia Oakley, jedna z najbardziej innowacyjnych marek, odrzuciła przeciętność i ślepe oddanie idei innowacji, burząc granice między stylem, formą i funkcją, a produkty Oakley łamały wszelkie konwenanse.

Ewolucja Oakley rozpoczęła się od uchwytów na kierownice do motocykli. Były to pierwsze uchwyty o wyprofilowanym, ergonomicznym kształcie, perfekcyjnie dopasowane do kształtu dłoni motocyklisty, wykonane z nowego materiału o nazwie Unobtainium®. Nieustannie powstawały nowe rozwiązania. W 1980 roku Oakley szturmem zdobył rynek gogli motocyklowych i narciarskich dzięki zastosowaniu innowacyjnego ustawienia szkieł i precyzyjnej cylindrycznej krzywiźnie, zapewniającej doskonałą widoczność i odporność na uszkodzenia mechaniczne.

Vogue

VOGUE

Mam na to oko!

Vogue Eyewear to kwintesencja współczesnej mody typu fast-fashion, która jest jak świat wokół nas – dynamiczna, zmienna i kolorowa. To moda, która zmienia się jak pory roku. Każda kolejna kolekcja staje się odzwierciedleniem aktualnych trendów – zarówno tych kolorystycznych, jak i tych dotyczących kształtów samych okularów. Trzy najważniejsze kolory początku 2013 roku to: malachitowa zieleń, ognista czerwień i jeżynowy!

Vogue powstał w 1973 roku pod tą samą nazwą co najbardziej prestiżowy magazyn mody i w 2013 marka świętowała swoje 40 urodziny. Początkowo okulary tej marki sprzedawano tylko we Włoszech, jednak ostatnie 15 lat to czas międzynarodowej ekspansji marki, która w tej chwili jest drugą najlepiej sprzedającą się marką.

Carrera

CARRERA

Historia marki CARRERA zaczęła się od okularów sportowych, gogli narciarskich i kasków w 1956 roku. Jest to opowieść o niezwykłej przygodzie ustanowionej pomiędzy innowacją i pasją. Bycie liderem to postawa, do której CARRERA zawsze dążyła, oferując w produktach niezwykłą jakość. W celu zagwarantowania i poprawy jakości, produkty CARRERA są badane i opracowywane we współpracy ze najlepszymi sportowcami. Pół wieku międzynarodowych zwycięstw w wielu dziedzinach sportowych obrazuję pasję tworzenia jak najlepszych produktów.

Oga

OGA

Skandynawski duch

Kolekcje OGA to kwintesencja męskości i funkcjonalności. Bezkompromisowy, elegancki styl, w którym komfort idzie w parze z oryginalnością. Każdy projekt charakteryzuje się wyjątkową prostotą, emanując minimalizmem, w którym nie ma miejsca na przypadek. Żadnych zbędnych dekoracji ani ozdób, czyste i piękne połączenie najwyższej jakości i komfortu.

OGA to naturalny wybór dla nowoczesnych, pewnych siebie mężczyzn, którzy świadomie dbają o swój wizerunek i szukają wysokiej jakości opraw podkreślających ich osobowość. Kombinacja różnorodnych materiałów oraz niebanalnych konstrukcji sprawia, że ramki OGA są po prostu wyjątkowe. Innowacyjne i unikalne są szczególnie modele opraw wykonane w części z najlepszego drewna.

Jaguar

JAGUAR

Niespożyta energia

Oprawki Jaguar to najwyższy komfort, niewyczerpana energia oraz wyszukana elegancja. Luksus i styl byłyby jednak niczym bez doskonałej jakości oraz najlepszych materiałów, dlatego ekskluzywne oprawki z kolekcji Jaguar łączą niebanalny design ze starannym wykonaniem.

Jaguar to synonim dobrego smaku. Niektóre oprawki z najnowszej kolekcji są inspirowane kultowymi modelami samochodów marki Jaguar, co stanowi niezwykły przykład kreatywności i oryginalnego transferu najlepszych rozwiązań w zakresie nowoczesnego wzornictwa. W kolekcji opraw okularowych Jaguar nie brakuje modeli eleganckich i luksusowych jak limuzyna, ani dynamicznych i ekskluzywnych jak najlepsze sportowe coupé.

Porsche Design

PORSCHE DESIGN

Pasja. Precyzja. Prostota.

Okulary z kolekcji Porsche Design są po prostu wyjątkowe. Ich podstawową cechą jest prostota i czysta linia. Każda oprawa została doskonale zaprojektowana, a każdy jej element został ograniczony do jego podstawowej funkcji. Do wytwarzania opraw Porsche Design wybierane są tylko najbardziej zaawansowane materiały najwyższej jakości. Produkcja łączy tradycyjne rzemiosło z najbardziej nowoczesnymi technologiami. Doskonała konstrukcja wynika z dokładnej znajomości optyki i fizjonomii. Oto istota Porsche Design: Pasja. Wydajność. Prostota. Precyzja.

Porsche Design Studio powstało w 1972 roku, założył je projektant kultowego modelu samochodu Porsche 911. Okulary Porsche Design łączą elegancki i sportowy styl. Oprawy i okulary przeciwsłoneczne Porsche Design są inspirowane kształtami samochodów marki Porsche, a do ich konstrukcji wybierane są materiały najwyższej jakości jak tytan.

Polo Ralph Lauren

POLO RALPH LAUREN

Nieskazitelny styl

Okulary POLO RALPH LAUREN zostały stworzone z myślą o kobietach i mężczyznach preferujących codzienną elegancję lub bardziej niezobowiązujący, sportowy styl. Doskonała kombinacja klasycznego stylu sportowego, amerykańskiego luzu oraz tradycyjnej, brytyjskiej elegancji to cechy charakterystyczne marki, podobnie jak detale nawiązujące do gry w polo i świata jeździectwa. Można je zauważyć na zausznikach niektórych oprawek. Należą do nich motyw podkowy, kształt kija do gry, czy figura gracza. POLO RALPH LAUREN to symbol nieprzemijającej autentyczności oraz dżentelmeńskiego charakteru

Ralph Lauren

RALPH LAUREN

Wyrafinowanie i elegancja

Okulary z kolekcji RALPH LAUREN to kwintesencja wyrafinowania i stylu. Przeznaczone są dla osób posiadających naturalny wdzięk i gust, które potrafią docenić perfekcję w każdym szczególe, najwyższą jakość wykonania oraz nowoczesność czerpiącą z autentyczności i tradycji. Okulary RALPH LAUREN posiadają często delikatne i niekonwencjonalne zdobienia w formie oryginalnych detali na zausznikach, które nawiązujące do świata graczy w polo i dziedzictwa marki. Należą do nich motywy jeździeckie oraz inspirowane historią Stanów Zjednoczonych. RALPH LAUREN to elegancja i luksus w najlepszym, klasycznym wydaniu.

Etnia Barcelona

ETNIA BARCELONA

Projekt. Komfort. Kolor.

Tajemnicą sukcesu okularów Etnia Barcelona jest komfort noszenia, wynikający z projektowania w oparciu o wyczerpującą wiedzę o rysach twarzy, oraz oryginalna, momentami nawet lekko ekstrawagancka, kolorystka. Kolekcje tej hiszpańskiej marki powstają w oparciu o przewidywanie trendów w modzie oraz innowacyjne rozwiązania. Każdy najmniejszy detal okularów powstaje we współpracy z najlepszymi producentami i wykorzystaniem nowoczesnych technologii. Etnia Barcelona stawia także na atrakcyjne barwy, dobierając je na podstawie badań nad kolorami oraz ich odziaływania psychologicznego. Powstałe w ich wyniku wzory i połączenia kolorystyczne są tym, co wyróżnia markę na rynku. Jeśli lubisz się wyróżniać, nie boisz się odważnych zestawień, a do tego cenisz jakość wykonania i wygodę – Etnia Barcelona jest właśnie dla Ciebie.

GUESS

Jeśli chcesz wygladać modnie i wyjątkowo. 

GUESS to jedna z bardziej znanych marek w świecie mody, która oferuje klientom oryginalne produkty. Marka jest skierowana do młodych kobiet i mężczyzn, którzy są zainteresowani tym, by wyglądać modnie i jednocześnie wyjątkowo. Cenią zabawę i indywidualizm. W asortymencie marki znajdują się ubrania i dodatki: torebki, buty, zegarki oraz oprawki okularów. W reklamach dominują młodość, energię, świeżość, zmysłowość. GUESS stawia na piękne kobiety, twarzami marki były m.in. Claudia Shiffer, Eva Herzigova, Naomi Campbell.  W 2004 roku powstała nowa, ekskluzywna linia GUESS – GUESS by Marciano. Oprawki marki GUESS łączą świetny design, bardzo dobrą jakość i przystępną cenę. Najnowsza kolekcja GUESS i GUESS by Marciano prezentuje okulary korekcyjne i słoneczne, które są stylowe, wygodne, a zarazem nowoczesne, świeże i energetyzujące. Wybór kolorów, różne materiały wykonania i oryginalny design zadowolą nawet bardzo wymagających klientów.  

POLICE

Poczuj swobodę w stylu „on the road”

Okulary Police przeznaczone są dla osób młodych, które interesują się modą, ale nie są od niej uzależnione. Dobra jakość, oryginalność i swobodny design to cechy charakterystyczne marki, podobnie jak niezależność, aktywność, odwaga, swoboda i hedonizm. Widać tu także nawiązanie do amerykańskiego stylu „on the road”. Marka znana jest z rozpowszechnienia w latach 90-tych niebieskich lensów okularów przeciwsłonecznych. POLICE stawia na osobowości ze świata sportu i filmu, twarzami marki byli m.in George Clooney, David Beckham, Antonio Banderas. Obecnie firma współpracuje z brazylijskim piłkarzem Neymarem Jr. To co wyróżnia najnowszą kolekcję opraw korekcyjnych i okularów słonecznych POLICE to miejska energia, połączenie nowoczesności ze stylem retro, lekkość, minimalizm i łączenie materiałów.  

 

POWRÓT
Copyright © 2014 viuviu.pl